Pogramridning

2012-05-01 @ 16:28:09

Idag var det pogramridning för min del. Red Lb:1 på Barka.
Först när jag tog ner henne till padocken för att rida fram var hon väldigt nervös. Hon steppade och gnäggade och håll på så jag lede runt henne ett tag så till slut lugnade hon ner sig lite. När jag hade suttigt upp sa Carina åt mig att jogga fram henne med en gång så hon skulle jobba lite och få annat att tänka på. När jag hade ridigt henne ett tag blev hon helt underbar att rida! Tyvärr släppte det inne på bannan... Hon var ju ensam inne i ridhuset och blev stressad och nervös. Ett utav hönen kunde vi inte ens gå förbi för att solen lysste in och det var ju jätte läskigt. Så inne på bannan gick det shit! 
Jag blev inte direkt nöjd med protokollet men jag blev nöjd med kommentarerna som dommaren skrev. I slutet skrev hon till och med "Finns förutsättningar att det här kan bli riktigt bra!!" 

Malin och pappa var på plats och fotade så bilder kommer.  



en av bilderna Malin (http://ponniecheyen.blogg.se/) har fotat

Kommentarer
Postat av: Malou

Det är alltid kul med fina kommentarer! Ta åt dig av dom!!! :D <3

2012-05-01 @ 22:50:50
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0