Oturs dag

2012-05-05 @ 19:05:28
Som rubriken säger är detta verkligen en oturs dag.
Jag har hittat en skolavslutnings kläning på nelly som jag verkligen gillar men den har varit slut såld i en månad. Men idag fick dom in den igen och när jag ungefär 3 timmar senare skulle gå in och beställa den igen var den slut. Så typiskt, och dom hinner säkert inte få in den igen innan skolavslutningen. 
Sen så satte jag mig vid datan och tänkte göra en foto bok om Hastings resan, ett bra sätt att spara bilderna på och så kan man kolla på den senare. När jag hade suttigt med den i lite över två timmar och gjort 14 sidor hänger sig photo shop och inget sparas! Damp vad sur jag blev jag hade verkligen jobbat med den, sktivit text och datum till  och var nästan klar och sen bara nuff!

Kände att jag behövde skriva det innan jag ska göra om hela jäkla fotoboken och det västa är att jag inte kommer ihåg vilke bilder jag hade och så.
Ska nog gå ut och med Alma först.


image description 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0