klassresa

2012-05-19 @ 21:57:10

Idag har jag som sagt varit på dop. Dopet hull på i ungefär en halv timme lite så där lagom långt tycker jag. Kameran följde såklrt med så bilder kommer upp någon dag men än så länge har jag inet hunnit lägga över de på datan.
Imorgon åker jag till smögen på klassresa, skoj kommer det bli men nervös är jag. Jag har precis packat klartmen det var lite svårt att få ner allt. Undra hur det kommer att gå på hemvägen?
Men allt går ner bara men vill tillräckligt mycket och väger tillräckligt mycket ;)
Kammeran kommer såklart följa med! Ska fixa lite tidsinställda med i fall jag inte har möjlighet att blogga där. Jag kommer hem på tisdag igen så jag är inte borta så länge iaf.





Hit ska vi åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0