Winston 2/3

2012-03-06 @ 09:18:37


Såg nu att jag hade glömta att berätta om rid passet på Winston i fredags. ( För er som inte vet är Winston en ridskole häst som har varit skadad och nu håller på att sättas igång, som jag hjälper till med.) 
Jag red honom i padocken och han var fin tycker jag. Efter ett tag när vi travade kom en grupp från ridhuset ut och då fick Wintson lite fnatt för att han trodde att han skulle bli lämnad ensam. Han tvärvände och bockade och så, så jag ramlade av. Sedan fortsatte han att bocka och stegra i padocken men efter en lite stund lugnade han sig och jag gick och hämtade han. Man han fortsatte att stegra och boka så jag gick upp till stallet med han tillsammans med den andra rid gruppen vilket inte var det lättaste.
Han fortastte att hålla på med stegra och boka ända ner till stallet men halvägs ungefär kom lotta och hjälpte mig. Då bokade han så att han nästan träffade en tjej i ansiktet, men som tur var gjorde han inte det.
Så det var en intressant händelse som inte var lioka intressant för hans skadede ben.




- för 2 -3 år sedan!

Kommentarer
Postat av: Simonneee (:

Gud va mke vitare han har blivit nu än då :D <3

2012-03-06 @ 22:37:22
URL: http://crazyhorses.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0