Tysk gäst

2012-03-17 @ 23:48:08

Nu har tysken kommit till mig.
För er som inte vet har jag en tysk utesstudent här hos mig just nu som kommer att åka med på fredag. Det är ett utbyte med skolan där vi svenskar ( jag åkte inte med vilket jag ångrar) åkte till tyskland och sedan ett år senare kommer tyskarna till oss.
Nu har iaf min tysk kommit. Hon verkar snäll och trevlig som tur är.
 Imorgon ska vi åka på laserdome med några andra tyskar och svenskar . Men först kommer antagligen johannas tysk hit till mig under tiden hon jobbar.

(glömde publicera inlägget)

Nu har vi precis kollat på film och ska gå och lägga oss. Vi kollade på harry potter men jag tror inte det var någon av oss som ville kolla på den egentligen men det blev bara att vi satte på den.
Uppdateringen kommer nog inte vara den bästa nu undertiden Kimberly är här men jag ska försöka uppdatera på morgonen och kvällen. Har även fixat några tidsinställda inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0