One direction

2012-03-14 @ 14:36:52

Det var lite dött här på bloggen igår va?
Jag hade fullt upp med att plugga till nationella provet i kemi som var idag. Jag tror det gick som vanlig, varken bra eller dåligt.
Först skulle man planera en labb som vi ska göra på fredag som handlade om matfett löser sig i vatten, t-röd eller t-gul. Jag skrev att jag trodde att det skulle lösa sig i t-röd men nästan alla andra skrev t-gul, det känns ju inte som en bra början. Sedan var det en teoretisk del som var ganska konstig. Haha.

I kväll ska jag jobba men Linnea ska vara med för att se hur det går till för att hon ska börja i träningsgruppen snart !

Ni har väl inte missat att det är one direction dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0