Stallet hela dagen

2012-02-19 @ 17:34:13

Nu är jag hemma från en rolig dag i stallet !

På morgonen när mamma skulle köra mig till stallet hade vi punktering på bilen så jag ringde rebecca och sa att jag skulle komma lite senare eftersom jag skulle gå till stallet. Men som tur var hade inte Rebecca åkt hem ifrån än så de hämtade upp mig på vägen.
I stallet gick allt bra förutom att det var halt som jag vet inte vad. Sen gick strömmen två gånger också och då slutar ju även fläktarna att fungera så vi fick öppna dörrarna och vädra. Annars tror jag inte det var något mer som gick på tok.
Tack för en rolig dag Rebecca, haha!

Nu ska jag slappa lite och sedan bär det av till stallet igen för att kvällsfodra med Johanna.


- Hunden får stå för bilden.


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: tack! :D <3

2012-02-19 @ 18:15:22
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0