Rix fm

2012-08-19 @ 08:56:42

Godmorgon bloggen!

Det var varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna.
I fredags var det skola igen. Vi fick testa på lite olika lektioner och så. Det var en rolig skoldag där jag träffade flera nya vänner.
Efter skolan hade jag lektion på Tussan. Det gick bra! Vi fortsatte att jobba med formen och att hon skulle vara lugn. Gjorde även några skänkelvikningar.
igår red jag men första lektion på Krs denna terminen. Jag fick lester. Tyckte det gick bra för att nästan aldrig ha suttit på hästen. Det var ett tag sedan jag red en lat häst!
Idag ska jag träffa min kompis från Frankrike så ska vi äta frukost i Haga, mums. Sedan ikväll ska jag och några kompisar på rix fm festivalen. Är det någon jag kommer att möta där ?

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0