Otursdag?

2012-08-20 @ 10:01:11

Godmorgon!
Dagen idag har inte börjat särskilt bra, det börjar med att jag går in och kollar på västtrafik appen för att kolla så att tåget är i tid och så men så klart är det över en halv timme sent. Och jag ich en klass kompis skulle åka drev och efter det stressa till en spårvagn och från den skynda oss till en färja eftersom vi ska på "utflykt" idag. Eftersom tåget är så försenad fick jag bara ta min väska och gå hemifrån (har säkert glömt massa saker) till en buss. Med denna bussen jag sitter på nu kommer jag hinna med spårvagnen men min kompis som åker från Stenungsund kommer två minuter sent. Så jag får vänta på henne ändå tänkte jag så vi kommer att missa färjan med 2 min bara så det är bara att hoppas på att den inte kommer i tid.
Hoppas resten utav dagen blir bättre.
Igår var jag iaf på rix fm festivalen med några kompisar och efter det gick vi till ett café, mysigt

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0