Oj då

2012-08-22 @ 22:22:10

Vet ni vad jag märkte idag? Att jag inte har bloggat. Jag var helt säker på att jag bloggade både idag och igår.
I tisdags så red jag Tussan. Hon fick massage i måndags så jag fick hålla mig till skritt i tisdags. Nu när jag ändå bara skulle skritta passade jag på att rida utan stigbyglar. Ridpasset gick sådär tyckte varken det gick bra eller dåligt liksom.
Idag fyllde min storebror 19 år så vi har firat honom.
I skolan fick vi matte läxa första riktiga skoldagen. Som skulle vara inne dagen efter (idag). På läxan handlade det om saker som jag knappt sätt tidigare, så det tog lång tid att göra klart den. Som tur va hjälpte min pappa mig. Idag fick vi ny matte läxa som ska vara inne imorgon, hur ska det hör gå?

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0