Tussan

2012-04-25 @ 08:53:00

Tussan ( min medryttarhäst ) är ju skadad som jag har nämnt här på bloggen men jag har aldrig sagt varför. Det är Anna, tussans ägare, som har sagt det här till mig.
På långfredagen hade Tussan och Cerr ( en hag kompis ) busat runt lite i hagen och troligtvis har hon slagit i vänster fram i hö lådad, smart som hon är. Anna trodde att det skule vara värre än vad det var som tur är. PÅ tisdagen efter långfredagen åkte Anna upp med tussan till klinicken och då fick hon konstaterat att det var benhinne inflamation. Nu ska hon vila i två veckor från och med förra tisdagen och äta medecin i 10 dagar.
Så tror jag att det ligger till.


image description

Kommentarer
Postat av: linnea antonsson

Tack så mkt :) ses imorgon! <3

2012-04-26 @ 22:32:27
URL: http://anotherteenagegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0