Vad ska jag välja ?

2011-10-12 @ 19:53:08

Gumnasiemässan idag har varit bra men nu är jag bara förvirad. Mass gymnasium som är bra på olika sätt men inget har allt. Anntingen är inriktningen ellr så de jobbar perfekt eller så är det hästar.

De gymnasium det stå mellen och varför:

Angeredsgymnasium: Därför att man kan gå naturvetenskap och rida ! Dom har ett specielt sätt att jobba på som verkar bra. Man går igenom en kurs i några veckor och fördjuppar sig i den istället för att lässa en massa olika kurser. Det jobbiga är att komma in!

Plönningegymnasie: Det är detta gymnasiet jag helst vill gå på bara det att det ligger i halland. Det är ungefär som gymnasiet ovanför bara att det verkar som om det är lite mer utbildade hästar och ridlärare.

GTG: Lutar det mot just nu. Det verkar bra på alla sätt för utom att detinte är ett ridgymnasium.TLinjen teknik och man kan få 3400 poäng när man annars nästan alltid får 2500p. som är mycket poäng.

Portalens gymnaium: Är en teknisk linje. det verkar också bra och det finns bra inriktningar.

Nu ska jag snart gå ut och gå med conne :D






Kommentarer
Postat av: Anna

Min broscha går GTG och han är riktigt nöjd med det och det är ett seriöst och bra gymnasium :)

2011-10-15 @ 00:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0