Nelson

2011-10-16 @ 10:39:51

Hej hej :)

Idag ska jag nog bra slapp så skönt :) och kanske baka hund godis men jag får se vad det blir av med den ideen.

I fredags red jag nelsonbåde i träningsgruppen och på carine hoppningen !
I träningsgruppen tränade vi på bakdelsvändningar och galopp om byten :D Dom första bakdels vändningarna jag gjorde tyckte jag gick jätte bra men se sa anna att jag gjorde framdels vändningar ;p
Galopp om byterna gick sådär bra. Vi gjorde det bara två gånger var och jag fick han bara att byta med frambena båda gångerna.

Carine hoppningen var rolig men svår ! vi skulle korta hästarna jätte mycket så att dom skulle arbeta med bakbenen för att vi skulle komma runt i svängarna sedan när vi hoppade en bana.

Igår åkte vi ner till skara och klippte alma, så nu ser hon lite anolunda ut :p Sedan var det kalas hos kusinerna.


jag och nelson för länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0