Hästar halta

2011-10-19 @ 20:34:01

Hej hej :) saknat mig ? haha :p

Har bokstavligt stavat haft fullt upp, hästarna skolan och jobbet. Igår jobbade jag som vanligt och det gick bra :) Där emot känns det som det är lite kaus i stallet. Massa hästar skadade. Blacky har brutigt gafelbenet och Shanti har slitet av ett muskel fäste ( tror jag ) och båda kommer inte att kunna gå lektioner på minst 6 månader ! Winston är halt Lacross och Quinto har ont i ryggen. Och sedan de hästarna som var halta sedan innan också ! Inte bra.

Idag red jag Tussan, kul som vanligt :)

Nu ska jag kolla på film. Egentligen borde jag plugga för svenska provet som är på fredag men det kan jag göra imorgon :p


Mikaela och Elina <3


Jag och conna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0