Cyklon, annurlunda men bra <3

2011-10-17 @ 21:10:15

hej hej :)

Idag har jag varit sjuk. Eller på morgonen när jag vaknade mådde jag inte bra men efter ett tag mådde jag bättre än någonsin haha nä men jag mådde bra igen. Så jag och mamma tog oss ner till tre hästar och köpte en ny hjälm och en ny säkerhets väst  och några gulliga rosetter till alma :P hjälmen och västa ska få flytta in hos tussan  så slipper mamma eller pappa köra bort det med mig varje tisdag.

Jag gick också på ridningen idag eftersom jag mådde bra. Jag fick Cyklon och det gick faktiskt ganska bra. Kanske inte så bra som det går när man rider någon annan häst men för att vara Cyklon :p
Jag älskar den hästen. Bättre häst finns det nästan inte ! <333 tussan är också en av de bäst hästarna :p
De flesta tycker inte Cyklon är särskilt rolig för han är LITE anurlunda men jag gillar han. Inte för att jag rider han bättre än någon annan utan för att han är fantastisk ! :D <3



nu funkar det inte att ladda upp vilder heller, fxzetfgz!

Nu bet alma mig i tån också :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0