Hej igen :)

2011-11-11 @ 22:32:32
Internet har inte funkat -.-  Så därför har jag inte kunnat blogga. Jag kunnde visserligen blogga i skolan men det orkade jag inte ^^ Man jag har inte lagt ner bloggen helt :) jag har faktiskt suttit och fixat en ny header men är inte riktigt klar.

Idag har jag hoppat både i träningsgruppen och sedan på carine hoppningen :D I tränings gruppen fick jag mynta och det gick jätte bra. Hon var snäll och framåt :D Sedan på Carine hoppningen hade jag Nelson <3 det gick också jätte bra plus att vi hoppade jätte högt !



Klicka för att få den större.

Kommentarer
Postat av: Conne

Fin ny header! Fast tycker inte du ska ha namnet på tussans ägare med i bilden :) <3

2011-11-12 @ 07:08:14
URL: http://storyoflife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0